GRA.PL - reklama

Klientów bezpośrednich zainteresowanych reklamą niestandardową, display-ową oraz możliwością zostania partnerem poszczególnych serwisów specjalnych (Np. strzelanki, Gry Strategiczne, Wyścigi, Gry Mobilne, Sprzęt itp.) prosimy o kontakt pod adresem oferta@gra.pl lub telefonicznie pod numerem: 509 771 246

O firmie
Media Regionalne to jedna z wiodących grup prasowych w Polsce. Jesteśmy obecni na rynkach lokalnych. To, co nas wyróżnia, to bliska więź z Czytelnikami naszych tytułów.

Znakiem rozpoznawczym naszej marki jest nie tylko lokalność, ale także innowacyjność. Grupa aktywnie rozwija się, wykorzystując nowe technologie oraz wzbogacając swoją dotychczasową ofertę o inne media: prasę bezpłatną, regionalne portale internetowe, lokalne rozgłośnie radiowe czy agencje reklamowe.

Do Grupy należy dziewięć dzienników regionalnych o łącznej sprzedaży 248 514 egzemplarzy (rozpowszechnianie płatne ZKDP, średnia styczeń – grudzień 2011).Grupa Media Regionalne jest również właścicielem czterech lokalnych rozgłośni radiowych, sześciu drukarni, agencji reklamowych "Gra" i "Admis" oraz dwunastu bezpłatnych tygodników – w Szczecinie, w Lublinie, w Zielonej Górze, w Koszalinie, w Słupsku, w Gorzowie, w Toruniu, w Białymstoku, w Rzeszowie, w Radomiu, w Kielcach i w Opolu. Obecnie każdy z naszych regionalnych tytułów posiada własny portal internetowy. Do Grupy należy także 30 portali informacyjno-społecznościowych MMMojeMiasto. W ramach grupy działa Centrum Usług Księgowych (z siedzibą w Bydgoszczy) – nowoczesna organizacja obsługująca wszystkie spółki wydawnicze. Wysoko wykwalifikowani pracownicy Centrum wspierają wydawnictwa regionalne swoją wiedzą w zakresie m.in. doradztwa podatkowego czy zarządzania środkami finansowymi.

Grupa należy do struktury Mecom Europe , którą tworzą cztery silne jednostki: Dania, Norwegia, Holandia oraz Europa Środkowa i Wschodnia.

Media Regionalne Sp. z o.o.
ul.Prosta 51
00-838 Warszawa
NIP: 897-10-10-229
REGON: 930701694
KRS: 52204
Wysokość kapitału zakładowego: 47 813 500,00 PLN