drukuj

Far Cry 4: Wyniki konkursu

Kategorie: Tagi:
Far Cry 4
Nagrody przygotowane, czas ogłosić zwycięzców. Do kogo wysyłamy zestawy gadżetów związanych z grą Far Cry 4?
W naszym konkursie mieliśmy dla Was cztery zestawy gadżetów: koszulka, kubek, zapalniczka i tupecik Pagan Mina. Po naradzie i głosowaniu postanowiliśmy nagrodzić następujących użytkowników:

  • ZagiSama
  • the_matrix
  • Styx
  • yanS
Wyróżnienie (zestaw koszulka + tupecik):
  • Broos Li
Zwycięzcom gratulujemy i już się z nimi kontaktujemy. 

Zdjęcia

  • Far Cry 4
Komentarze
ZagiSama
ZagiSama pon., 2014-12-29 15:29

Dzięki!

Dziś doszła do mnie paczuszka z gadżetami, jestem niesamowicie mile zaskoczona ponieważ dało się wyczuć święta! Gadżety zapakowane schludnie a sama paczka miała wygląd świątecznej choinki! Świetny prezent na święta, oby tak dalej, czuć że redakcja się stara dla czytelników. Trzymam za was kciuki !:))

styx
styx pon., 2014-12-29 17:57

Thank You!

Do mnie również paczuszka doszła. Bardzo solidnie zapakowane gadżety. Koszulka jakby szyta dla mnie na miarę! Zapalniczka po zatankowaniu rozświetla pół dzielnicy, a jeśli chodzi o kubeczek to jeszcze nigdy tak fajnie mi się nie popijało herbatki jak z tego :) Tupecik założę w Sylwestra podczas odliczania! Jeszcze raz dzięki, droga redakcjo! Pozdro!

the_matrix
the_matrix pon., 2014-12-29 22:58

Wspaniałe nagrody

Witam. Dziś otrzymałem nagrody konkursowe. Powiem krótko, jestem zaskoczony ilością, jakością, szybką wysyłką oraz starannością zapakowania przesyłki. Kubek wspaniały, każdy napój smakuje jak by z Himalajów, koszulka w odpowiednim rozmiarze, zapalniczka - w celu zatankowania udałem się na pobliską stację benzynową i wspaniale się prezentuje chodź jestem nie palącym ;) Tupecik to już totalny odlot, jak napisał kolega wyżej, w sam raz na Sylwestra, paradowanie i pstrykanie fotek. Wspaniałe nagrody, wspaniały konkurs!!! Bardzo dziękuję i pozdrawiam całą redakcję i życzę Do siego Roku!!!

Broos Li
Broos Li pt., 2015-01-02 11:35

Dzięki za wyróżnienie

Fajny tupecik i extra koszulka. Dzięki! Uratowaliście moją łysinę hehe