World of Tanks VR: Czołgi w wirtualnej rzeczywistości

World of Tanks VR

Neurogaming pracuje między innymi nad technologią PolygonVR, którą prezentowano na ubiegłorocznych targach gamescom i Tokyo Game Show

Fot. Wargaming

Nowe studio, nowe wyzwania, nowe technologie i pierwszy projekt. Neurogaming już pracuje na World of Tanks VR.
Dziś studio Wargaming (odpowiedzialne za gry World of Tanks, World of Warships i World of Warplanes) wraz VR Tech ogłosiło powołanie Neurogaming; firmy zajmującej się grami VR z użyciem własnych technologii.

Pierwszym tytułem w produkcji jest World of Tanks VR.

- Naszym głównym celem jest zmiana sposobu korzystania z VR jako jednorazowego doświadczenia na rzecz długofalowego zaangażowania w treści i rywalizację. Praca nad przeniesieniem marki World of Tanks, która posiada 180 milionową społeczność do VR jest olbrzymim i ekscytującym wyzwaniem - komentuje w oficjalnym komunikacie Slava Makarov, twórca World of Tanks i strategiczny doradca Neurogaming.

Siedziba firmy Neurogaming znajduje się na Cyprze, a studio twórcze w Moskwie. Na chwilę obecną stan zatrudnienia to 75 osób.
W planach, jak czytamy w informacji, jest rozwój w Europie i USA i otwarcie nowych biur już w pierwszym kwartale tego roku w Amsterdamie i Nowym Jorku.

Neurogaming koncentruje się na technologii CinemaVR skoncentrowanej na sesjach wieloosobowych i kooperacji. Druga technologia to PolygonVR zaprezentowana na targach gamescom 17 i Tokyo Game Show. 

Zdjęcia

  • World of Tanks VR
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać