Watch_Dogs: Premiera przesunięta. Na przyszły rok…

Watch_Dogs

Aiden Pearce, bohater gry Watch_Dogs

Kiedy niektórzy zamówili już nowe konsole z gra Watch_Dogs, kiedy niektórzy już kupowali nowe komputery, które spełniałaby chociaż minimalne wymagania sprzętowe gry i kiedy jeszcze inni liczyli na świetny tytuł na starych konsolach, to nagle wszystkich spotkała niemiła niespodzianka.
Premierę gry Watch_Dogs już dość dawno temu zapowiedziano na 22 i 29 listopada w zależności od platformy. I nic nie wskazywało, że Ubisoft ma jakiekolwiek problemy z grą. Podano oficjalne wymagania sprzętowe, sprzedawano zestawy PlayStation 4 z Watch_Dogs.

Trudno też było nie zauważyć całkiem intensywnej kampanii promocyjnej, zwiastunów, ofert sprzedaży różnych wersji gry, itd.
Trudno też było nie zauważyć bardzo dużych oczekiwań wobec gry.

Ta dość znienacka pojawiła się rok temu na targach E3 i z miejsca podbiła serca graczy. Akcja gry kręci się wokół ctOS – to Centralny System Operacyjny, który można uznać za ostateczne wcielenie Wielkiego Brata. System steruje sygnalizacją świetlną w mieście, metrem, oświetleniem ulic, służbami porządkowymi… wszystkim. Na dodatek gromadzi wszystkie informacje o obywatelach. Kto kim jest, co przeskrobał i jaki ma pin do karty bankomatowej.

Gdyby ktoś niepowołany miał dostęp do systemu… Kimś takim jest – a raczej będzie – Aiden Pierce. W Watch_Dogs miał być otwarty świat, sporo walki, mnóstwo hakowania i niebanalna historia. Twórcy gry obiecali naprawdę sporo.

Aż tu nagle…
„Od początku projektu Watch_Dogs chcieliśmy stworzyć coś, co będzie synonimem gier następnej generacji. Biorąc to pod uwagę, podjęliśmy trudną decyzję o opóźnieniu premiery do wiosny 2014 roku.
Wielu z Was zapewne zapyta: dlaczego akurat teraz? Bardzo długo zastanawialiśmy się, czy chcemy opóźnić premierę, ale od początku wychodziliśmy z założenia, że jakość gry jest najważniejsza. Gdy zbliżała się data premiery, wszystkie elementy zaczęły się układać w całość, ale w ostatniej fazie produkcji zrozumieliśmy, że musimy dodać do gry ostatnie szlify i dopracować każdy szczegół, aby Watch_Dogs naprawdę zapadło w pamięć jako dzieło wyjątkowe.
Przy tej okazji chcemy podziękować Wam wszystkim. Bardzo dziękujemy za Wasze uwagi przesyłane za pomocą Internetu, przekazywane na targach, konferencjach prasowych i przy innych okazjach, w trakcie których mamy okazję z Wami rozmawiać. To dzięki Waszej pasji mamy siłę do tworzenia gier.
Nie możemy się doczekać, kiedy spotkamy się z Wami w Chicago na wiosnę. Wierzymy, że nasza gra spodoba się Wam tak, jak nam podoba się tworzenie jej"
– to oficjalne oświadczenie twórców gry Watch_Dogs, jakie można znaleźć na blogach i facebookowych stronach Ubisoftu.

Zdjęcia

  • Watch_Dogs
Komentarze
ZicZac
ZicZac śr., 2013-10-16 19:05

Na żadną

grę nie czekałem w tym roku tak bardzo jak na Watch Dogs. Szkoda. Oby się tylko nie okazało, że potem znowu przłeożą.

Polecamy