Tomb Raider: A multiplayer wygląda i działa tak (wideo)

Tomb Raider

Premiera gry Tomb Raider w pełnej, polskiej wersji językowej na PC, Playstation 3 iXbox 360 już 5 marca

Gry z Larą Croft w roli głównej to przede wszystkim kampania dla jednego gracza. Ale teraz wszystko musi mieć też multiplayer. Jaki będzie ten w Tomb Raider?
Tomb Raider to gra tworzona przez studio Crystal Dynamics. Za debiutujący w serii Multiplayer odpowiadają jednak ludzie z Eidos Montréal.

– Dużo na ten temat rozmawialiśmy, podczas kreowania modelu nowej części Tomb Raidera, ale bardzo ważne było dla nas to, aby nic nie rozpraszało naszej uwagi podczas skupienia się na dostarczeniu wspaniałego trybu single player. Z tego powodu przekazaliśmy pomysł stworzenia trybu multiplayer do naszego siostrzanego studia Eidos Montreal – tłumaczy Darrel Gallagher, szef Crystal Dynamics.

Stephanie D'Astous z Eidos Montreal nie pozostaje dłużny i o współpracy też wypowiada się w samych superlatywach. – Tworzyliśmy tryb multiplayer od podstaw, bazując na wszechobecnym elemencie przetrwania, używając części kluczowych elementów z kampanii single player oraz dostosowując je w ten sposób, aby dawały odczucie szybkiej i ekscytującej rozgrywki. To był cudowny projekt, z którego jesteśmy bardzo dumni i jesteśmy przekonani, że gracze będą się przy nim fantastycznie bawić.

A teraz pora na konkrety:
W trybie multiplayer o dominację na wyspie walczyć ci, którzy ocaleli z rozbitego u brzegu statku Endurance z tubylcami zwani Zbieraczami. W trakcie zabawy będziemy używać umiejętności znanych z kampanii dla jednego gracza i mnóstwa pułapek. A wygląda to tak:

  

Zdjęcia

  • Tomb Raider
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać

Polecamy