Project Eternity: Pierwszy gameplay

Project Eternity
Choć akurat gameplay to nie jest w tym wypadku najlepsze słowo. Ale coś się rusza. I to jest ważne dla co najmniej 73 986 przyszłych graczy.
Tyle osób wpłaciło łącznie 3 986 929 dolarów na Kickstarterze, by sfinansować najnowszą grę znanego lubianego (m. in. za Fallout: New Vegas, Neverwinter Nights 2 czy Star Wars: Knights of the Old Republic II) studia Obsidian Entertainment.

Tak duża kwota nie dziwi, biorąc pod uwagę to, co obiecali twórcy. A obiecali wielką grę RPG w starym, dobrym stylu. Z mnóstwem lokacji, przeciwników, skarbów, przygód, postaci niezależnych, dialogów i rzutem izometrycznym. Czyli coś w stylu Baldur's Gate. Albo Icewind Dale.

 

Teraz możemy zobaczyć w ruchy pierwsze efekty prac. Opowiada o nich szef całego projektu, czyli Josh Sawyer. Możemy zobaczyć, jedną z lokacji, dynamiczne oświetlenie, zmieniającą się porę dnia...



Premierę Project Eternity (na PC) wstępnie zaplanowano na wiosnę przyszłego roku; także w polskiej wersji językowej.

Zdjęcia

  • Project Eternity
Komentarze
MicMus
MicMus śr., 2013-04-10 19:56

. .

Szkoda, że nie pokazali czegoś bardziej konkretnego, ale lepsze to niż gdyby w ogóle nic nie pokazali.