Krater: „Pudełkowa” premiera już we wrześniu

Kategorie: Tagi:
Krater
Postapokaliptyczna Szwecja z wielkim kraterem w środku to jedna z ciekawszych gier RPG jakie się ukazały ostatnimi czasy. A niedługo ukaże się jeszcze raz.
Krater to produkcja niezależnego studia Fatshark i do tej pory była dostępna tylko w dystrybucji elektronicznej. A już wkrótce w Polsce wyda ją Techland. Wkrótce, czyli na początku września. Cena: 69,90 złotych.

Krater to klasyczne RPG nastawiony na eksplorację i rozwój postaci. Rzecz dzieje się w Szwecji zniszczonej przez wielki kataklizm. Pozostał po nim wielki krater. W tym świecie dowodzimy oddziałem trzech wojaków. Walczymy, odkrywamy, zbieramy co raz więcej ciekawych przedmiotów (albo sami je wytwarzamy)... Do tego sporo humoru i niebanalna grafika.

Więcej dowiedzie się z naszej recenzji gry Krater. 

Zdjęcia

  • Krater
Komentarze
AMOK
AMOK sob., 2012-08-11 10:52

Wygląda nieźle

Pierwszy raz słyszę o tej grze ale po screenie przypomina stare, dobre rpegi. Szkoda tylko, że wyda ją Techland...

ZicZac
ZicZac sob., 2012-08-11 13:56

A

@AMOK:

co jest nie tak z Techlandem?

AMOK
AMOK ndz., 2012-08-12 10:19

Po prostu

Nie lubię ich wydań. Na pierwszym miejscu pod względem dopracowania polskich wersji jest u mnie CDProjekt, zaraz za nim Cenega, która ma np. fajną choć trochę zapomnianą "Kompanię Graczy", w której za zakupione gry dostajemy punkty, które z kolei możemy wymienić na nagrody.

MacFlay
MacFlay ndz., 2012-08-12 12:36

CDProjekt

@AMOK:

Szkoda tylko, że CDProjekt coraz bardziej traci rynek na rzecz Cenegi. Cenega straciła dużo u mnie poprzez dziwne akcje ze STEAMem, blokowanie w naszym rejonie niektórych gier, opóźnienia z wydawaniem patchy. Najgorszy i tak pozostaje LEM oraz EA (wystarczy popatrzeć na CDProjektowe wydanie Mass Effecta 1, a wydanie Mass Effect 2 i 3 przez EA).

ZicZac
ZicZac ndz., 2012-08-12 13:08

Mówiąc krótko:

kiedyś było lepiej. Były wielkie pudła, instrukcje, poradniki. A teraz rzeczywiście tylko CDP i Cenega potrafi od czasu do czasu coś fajnie wydać. Świetne było wydanie Unreal III z artbookiem, King's Bounty z dodatkami czy wspomnianego ME.

MacFlay
MacFlay ndz., 2012-08-12 17:17

Pudła

@ZicZac:

Osobiście nie przepadałem nigdy za wielkimi pudłami, preferuję takie wydania jak Wiedźmin czy Mass Effect 1. Ale to prawda, to co dziś się znajduje w pudełku to śmiech na sali, karteczka z kodem lub kod naklejony na pudełko? Nie mówię, że ma być 200 stron instrukcji i 400 stron poradnika, ale przydałaby się jakaś krótsza instrukcja (ok. 50 stron) czy poradnik plus ekstra płytka z soundtrackiem. Na przykład takie instrukcje do Neverwinter Nights to była podstawa rozrywki, przeczytałem je kilka razy zanim nawet zainstalowałem grę.

Polecamy