Guild Wars: Czas na konkurs

Guild Wars
Mamy dla Was trzy zestawy. W każdym pakiet gier Guild Wars ze wszystkimi dodatkami i mysz Razer Deathadder z logiem gry Guild Wars.
Guild Wars to jedna z najpopularniejszych gier MMO. Mamy tu olbrzymi świat fantasy i mnóstwo przygód, które czekają na naszego bohatera. Od momentu premiery gra wzbogacała się o kolejne dodatki i zdobywała kolejnych fanów. Jak niedawno poinformowali sami twórcy – ArenaNet – od startu gry do dziś gracze spędzili w jej świecie 1 172 940 800 godzin.

Już niedługo ten wynik zostanie znacząco poprawiony, a to za sprawą premiery Guild Wars 2. Zaplanowano ją na 28 sierpnia.

I z tej okazji mamy dla Was specjalny konkurs.

Do zdobycia są trzy zestawy nagród. A w każdym z nich:

Zestaw gier Guild Wars, czyli:
Guild Wars: Prophecies
Guild Wars: Factions
Guild Wars: Nightfall
Guild Wars: Eye of the North

A do tego specjalna wersja myszy Razer Deathadder z logiem gry GuildWars.

Jak zdobyć taki zestaw?
Jako zarejestrowany użytkownik wymyśl i opisz w komentarzu pod tym tekstem grę, w jaką chciałbyś zagrać. Na wasze pomysły czekamy do 10 sierpnia.

Zarejestruj się lub



Zdjęcia

  • Guild Wars
Komentarze
killer
killer pt., 2012-07-27 14:22

Konkurs

Chciałbym zagrać w symulator Tanich Linii Lotniczych na przykładzie OLT Express :)

Bazinga
Bazinga pt., 2012-07-27 18:04

Samurai Online

Ja najchętniej zagrałbym w MMO z samurajami w roli głównej. W ogóle mało jest gier o Samurajach (nie liczę ostatniego Total War i kilku japońskich produkcji), a trudno o ciekawszy okres w historii i ciekawsze postacie. Nasz samuraj (albo ninja) za wygrane pojedynki zdobywałby doświadczenie, które byśmy wymieniali na lepsze wyposażenie (czyli zbroje) i broń (czyli katane). Zamiast gildii byłyby klany zrzeszone wokół róznych szogunów. A zamiast lochow które są w każdym MMO tu plądrowałoby się zdobyczne zamki.   

zibi.kosior
zibi.kosior pt., 2012-07-27 21:09

Terrorysta

Jest bardzo dużo gier, w których wcielamy się we wzorowego żołnierza i walczymy z hordami złych terrorystów. Ja dla odmiany chciałbym zagrać tymi terrorystami. Gra polegała by na skrupulatnym gromadzeniu zasobów (broń, amunicja, pieniądze), sojuszników, planowaniu każdego zamachu. Mógłby to być swojego rodzaju symulator ugrupowania terrorystycznego (np. Talibowie czy Baskowie). :)

Langdon
Langdon pt., 2012-07-27 21:36

PZPN: Vengeance

Tematem gry byłaby piłka nożna. Składałaby się, jak każdy dramat, z trzech aktów. Pierwszy z nich polegałaby na tym, że jako szeregowy członek PZPN (Powszechny Związek Piłki Nożnej), musimy wywalczyć sobie silną pozycję w PZPN w regionie, następnie wejść do władz centralnych, a w końcu na sam szczyt - tzn. na fotel Prezesa Zarządu PZPN. W II akcie zmagalibyśmy się z rzeczywistymi do granic możliwości przeciwnikami, czyli z nieprzychylnymi i zawistnymi związkowi mediami, pragnącym władzy w związku rządem, nieprzekupnymi sędziami i uczciwie grającymi drużynami, które nieproszone drzwiami i oknami próbują wejść do pierwszej ligi. W III akcie, po nieuchronnej klęsce w II, pozostaje nam już tylko walka o godne nas miejsce we władzach światowego i europejskiego futbolu. Skuteczność działań w pierwszych dwóch aktach zadecyduje, czy zostaniemy panami światowej piłki, czy też skończymy we wrocławskiej prokuraturze! Na poziomie trudności 'nightmare' sterowalibyśmy postacią Zdzisława K., bo świat gry jest z pogranicza Kafki i polskiej rzeczywistości...

krzysztof.kulikowski.54
krzysztof.kulik... sob., 2012-07-28 16:55

Służba zdrowia - sztuka przetrwania

Gracz trafia do świata gry z losowo wybraną chorobą. Zadaniem będzie próba odzyskania zdrowia zanim schorzenie rozwinie się i okaże się śmiertelne. Bonusem będzie "dostanie się" do lekarza specjalisty w okresie krótszym niż 6 mieśięcy czasu gry oraz załatwienie sobie operacji ratującej życie przed upływem roku czasu gry. Dodatkowo punktowane są: nawiązanie znajomość z przemiłymi pracownikami w rejestracji przychodni zdrowia, zabijanie czasu pogaduszkami z NPC w postaci moherowych babci w poczekalniach oraz kolekcjonowanie recept leków bez refundacji.

skipper
skipper sob., 2012-07-28 16:58

DYSTRYKT 9

Myślę że bardzo fajną grą byłaby ta oparta na motywach filmu "Dystrykt 9". Gracz wcielałby się w postać głównego bohatera, który wraz z upływem czasu przemienia się w obcego i nabiera jego cech i umiejętności (siła, szybkość, skoczność ale również wygląd zewnętrzny). Dodatkowym atutem gry mógłby być tryb widzenia bohatera (coś a'la Predator)a także szeroki wybór broni;) Dodajmy do tego dobrą grafikę oraz ciekawe lokacje i scenariusz a na pewno nie tylko ja z niecierpliwością oczekiwałbym kolejnych odsłon całej serii :D

ManiakalnyOpiekacz
ManiakalnyOpiekacz sob., 2012-07-28 23:11

Mity

Pomysł gry opartej na mitologii rzadko bywa ciepło przyjęty przez szerokie grono miłośników gier komputerowych. Z tego co pamiętam, ostatnią taką był hack'n'slash "Titan Quest". Mimo że doczekał się oficjalnego dodatku "Immortal Throne" przeszedł wśród odbiorców bez znacznego echa - a szkoda, bo jak na hack'n'slash to gra bardzo dynamiczna, urzekająca grafiką i pomysłem, chociaż zniechęcająca - a już czasami naprawdę irytującą - liniowością. Mój pomysł jest nieco inny - chodzi tu o cRPG pełne akcji, walki; z otwartym, oferującym wielkie możliwości światem. Nie zastanawialiście się jak wyglądałaby gra w której wcielamy się w greckiego herosa pomagającemu zatroskanym ludziom gnębionym przez najbardziej nietypowe istoty, ludziom znajdującym się w samym środku konfliktu kapryśnych bogów? Jak wyglądałaby pełna dynamiki i "ociekająca graficznymi bajerami" walka z hydrą lernejską, chimerą czy hordą wściekłych centaurów broniących swych lasów?
Jeśli w wykonaniu takiej gry użyje się wszystkie dostępne dzisiaj możliwości wirtualnego świata, mogę zapewnić, że ta gra - mimo że może wydawać się pomysłem banalnym, rzekłbym "podstawówkowym" i chwilami dziecinnym - sprawi godziny rozrywki nawet najbardziej wymagającym graczom, którzy z chęcią usiądą przed monitorem (albo konsolą) oczekując krwawych pojedynków czy też powolnego gromadzenia zestawów najrzadszych pancerzy i broni oraz cierpliwego wznoszenia swojej postaci na wyżyny potęgi.

vangordon
vangordon ndz., 2012-07-29 10:32

Wędrowyczowe granie

Bardzo chętnie zagrałbym w grę opartą na przygodach Jakuba Wędrowycza. Mogła by to być prosta przygodówka point'n'click opowiadająca dłuższą historią na przykład o próbie dotarcia do mumii Lenina i ponownego jej uśpienia. Chociaż mogła by to być także gra akcji z elementami RPG z ciekawą mechaniką walki bronią biała (łancuch Krowiak, linka hamulcowa) i trybem co-op. Gra mogła by być także rasowym cRPG ze zbieraniem drużyny. Duże pole do popisu scenarzystom daje rozpiętość czasowa w której działał Wędrowycz, od czasów II Wojny Światowej, przez PRL, to czasów współczesnych, odwiedził także Piekło, Niebo, podróżował w czasie i polował na smoki. A cała menażeria postaci z którymi przeżywał swe przygody z Semenem i Paczenką na czele pozwalają na stworzenie gry z trybem kooperacji jak i przyłączanie wielu bohaterów do drużyny.
W każdym razie zachowanie humoru występującego w opowiadaniach było by gwarantem sukcesu.

nata2007
nata2007 wt., 2012-07-31 09:46

Gra marzeń .....

A ja marzę o grze bez przemocy, brutalności, agresji, ......
Grze , która będzie przyjazna , dla gracza od 1 do 100 lat.
Oczywiście wesoła, z wątkiem przygody,  odrobiną szybkości, ...
Ucząca młodych a może i starszych graczy nowych rzeczy, kultury na co dzień ........
:)

AMOK
AMOK wt., 2012-07-31 18:29

Woja w niespotykanej dotąd skali

Jestem fanem gier FPS i jednocześnie zawsze podobała mi się ilość graczy oraz możliwości gier MMORPG. Chciałbym zagrać w grę, która łączyła by w sobie widok z pierwszej perspektywy oraz wielkie mapy i setki tysięcy graczy tak aby oddać prawdziwe pole bitwy w stu procentach. Zawsze interesowała mnie II wojna światowa, tak więc chciałbym aby to jej realia przedstawione były w grze. Gracze mieliby do wyboru dwa serwery. Pierwszy z nich działałby zgodnie z przebiegiem wojny i dawał możliwość toczenia walk w historycznych potyczkach. Gracze mogliby wybierać swoją nację, lecz np. nie mogliby grać Anglikami już na początku wojny. Drugi serwer nie zachowywałby już prawdy historycznej tylko byłby w całości tworzony przez graczy tzn. że to doświadczeni gracze lub game masterzy wypowiadaliby wojny różnym krajom wg. ich uznania czy np. głosowaniom na stronie internetowej gry tak aby gracze mogli sami decydować o losach wojny i zmienić jej historię. Gra miałaby przepiękną oprawę audiowizualną oraz jak najlepsze odwzorowanie fizyki. Oczywiście w grze dostępne byłyby wszelkie rodzaje pojazdów, statków i samolotów z tamtego okresu. Gracze wybieraliby na początku klasę swojej postaci tak jak ma to miejsce w grach MMO z tym, że tutaj wybieraliby rodzaj wojsk, do których chcą należeć oraz nadawali imię i nazwisko oraz tworzyli jej dowolny wygląd, a wraz z levelowaniem wzrastałby ich stopień, dostawali medale oraz dostęp do lepszych broni czy pojazdów oraz możliwość dowodzenia coraz to większymi oddziałami. Przed wejściem do gry każdy z graczy należących do danego batalionu czy kompanii miałby przedstawiane cele założone przez dowodzącego tym oddziałem gracza o wyższym stopniu tak aby wszyscy wiedzieli co mają robić, jakie tereny zajmować. Tworzyło by to nie tylko prostą grę FPS ale wraz ze zbieraniem doświadczenia gracz musiałby uczyć się dowodzenia oraz strategii. Sprzyjałoby temu też to, że w przypadku śmierci postać po prostu by umierała tak jak jest to w prawdziwym życiu. Nie skutkowałoby to nadmiernym kampieniem, ponieważ istniałoby coś takiego jak linia frontu, która przesuwałaby się wraz z ruchami wojsk i traktowała kamperów jako "dezerterów" automatycznie wysyłając ich do więzienia lub zabijając ich postacie.  Dramaturgię i epickość gry zwiększałaby dodatkowo możliwość chowania się za osłonami oraz strzelanie na ślepo zza nich, a także system destrukcji, który pozwalałby je niszczyć. Dla profesjonalnych graczy zrzeszonych w klany byłaby możliwość utworzenia oddziału złożonego z samych jego członków na oficjalnych serwerach, a także opcja postawienia małego serwera z częścią wybranego terenu do rozgrywania meczy klanowych. Dodatkową opcją byłaby też komunikacja głosowa, która działałaby tak jak w prawdziwym świecie czyli jedynie na pewną odległość. Wszystko to razem dawałoby wrażenie uczestniczenia w prawdziwych walkach oraz ciągłej niepewności i obaw o życie swojej postaci co owocowałoby niespotykanym dotychczas poziomem emocji i skupienia oraz taktycznego myślenia. Tak jak na prawdziwej wojnie przydałoby się również szczęście bo zawsze można dostać się pod ostrzał artylerii czy nalot dywanowy...

beatakoc00
beatakoc00 wt., 2012-07-31 18:51

Okres kolonizacji

Mi marzy się gra z okresu kolonizacji. Walki tubylców bohatersko walczących o swoje ziemie z kolonizatorami uzbrojonymi w muszkiety, a także walki wojsk kolonialnych między sobą czyli ustawianie się naprzeciw siebie dwóch armii w równych rzędach i oddawanie salw na komendę jak w filmie The Patriot, przy ogromnych kłębach prochu strzelniczego, z długotrwałym i manualnym przeładowywaniem np. przy pomocy kontrolera Playstation Move, a także możliwością założenia bagnetu i czy wyjęcia szabli i walki wręcz.

Sieja
Sieja śr., 2012-08-01 17:33

Prawdziwie wirtualny świat

Moja wymarzona gra dawałaby możliwość prawdziwego przeniesienia się w wirtualny świat to znaczy gracz wchodziłby do specjalnego pomieszczenia zakładał odpowiedni skafander oraz hełm i od tego czasu jego ciało służyło by jako kontroler oraz odczuwało wszystko to co dzieje się z postacią w wirtualnym świecie. Nie byłoby żadnych skryptów biegania czy zachowania. Każda postać wyglądałaby i zachowywała się inaczej - tak jak to jest w prawdziwym świecie. Dzięki tej różnorodności i niezwykłym możliwościom jakie dawałby ten sposób kierowania postacią gra nigdy by się nie znudziła, a skafander wraz z hełmem pasowałby do różnych jej odmian bo gracz mógłby wygrać czy chce walczyć z ogromnymi smokami czy też odbijać zakładników z rąk terrorystów. To, że postać zachowuje się dokładnie tak samo jak ciało gracza zachęcałoby graczy do ćwiczeń w prawdziwym życiu, aby biegać szybciej i dłużej, aby wyżej skakać czy też móc stanąć na rękach lub zrobić salto i popisać się przed innymi graczami.

ReeDeeMeeR
ReeDeeMeeR śr., 2012-08-01 21:29

Fantasy Survival MMO

Według mnie, zbyt wiele jest gier MMO polegających na wybijaniu hord przeciwników w celu zdobywania coraz to lepszego sprzętu oraz poziomów.  Gra w którą chętnie bym zagrał polegałaby na odcięciu się od tych kanonów. Świetnym przykładem że jest zapotrzebowanie na tego typu rozgrywkę są sukcesy survivalowych modów do obecnych gier.

Moim pomysłem jest gra, w której można się wcielić w jedną z trzech ras : Wampiry, Wilkołaki oraz Ludzie. Każda rasa miałaby klasy, zapewniające różnorodność rozgrywki graczom, wykorzystujące różne mechanizmy rozwoju postaci, przykładowo Wilkołak- Tropiciel mógłby zdobywać doświadczenie szukać śladów stóp lub podążając za zapachem przeciwnika, Człowiek-Myśliwy skórując zwierzęta i tworząc z nich ubrania i lżejsze zbroje, natomiast Wampir-Łowca poprzez zapewnienie sobie stałych dostaw dobrej jakości krwi. Gra miałaby mroczny klimat i niekoniecznie byłaby przenzaczona dla najmłodszych odbiorców - Wampirom z MTV mówimy stanowcze NIE.

Ale gdzie ten survival ? Chciałbym by mechanizm rozgrywki polegał na tym, iż Ludzie w nocy mają małe szanse z wilkołakami oraz wampirami (muszą się chować/bronić w swojej kryjówce/twierdzy), adekwatna sytuacja dla wampirów w dzień. Wilkołaki natomiast to klasa dla osób lubujących się w stylu gry typowego assasyna - dużo skradania, dużo krwi, jednak miałyby ograniczone możliwości rozbudowy twierdzy. Dodatkowo, raz w tygodniu na serwerze o północy ma miejsce pełnia. To szansa dla wilkołaków żeby przejąć czyjąś twierdze(wtedy polecam i ludziom i wampirom nie wychodzić na długie spacery).

Rasy oczywiście walczyłyby między sobą, miałyby możliwość pokonywania npc oraz bestii, jednak nie chciałbym by była to typowa masowa mordowanka, każda walka w mojej grze stawałaby się wyzwaniem zmuszającym graczy do współpracy. Jeśli już jesteśmy o współpracy, gracze mogliby budować/zasiedlać twierdze oraz wioski jako klany, by zbudować małe społeczeństwa pomagające przetrwać.

Gra miałaby miejsce w późnym średniowieczu, jednak z dużym wpływem fantastyki. 
Nie oznacza to kul ognistych już od najniższych poziomów, chciałbym żeby magia była osiągalna dopiero dla zaawansowanych graczy i NIE dominowała na polu walki. Terenem rozgrywki byłby olbrzymi kontynent z różnorodnością fauny, flory i warunkami atmoswerycznymi które również mają wpływ na rozgrywkę(Wampiry z wysokich gór będą się nieco różnić umiejętnościami od tych mieszkających w lesie czy na stepach. Fabuła gry opierałaby się na rozdziałach wydawanych jako  patche oraz na aktach, które wpływałyby na wyrównanie rozgrywki( równowaga na serwerach zwykle wychodzi w praniu, ciężko przewidzieć decyzje graczy ).

Gracze, oprócz zdobywania doświadczenia klasowo, mogą również zdobwać doświadczenie rasowe wykonując różne misje i zadania. Na początku takie, które pomogą mu zrozumieć że głównym celem  gry jest przetrwanie zamiast siekania hord przeciwników przetrwanie w niesprzyjającym świecie.  Z ubiegiem czasu gracze zdobędą możliwość wykonywania misji dla starszych swoich rodów(żeby nie było za łatwo konflikty wewnątrz jednej rasy również będą mogły powstawać, jednak będą opłacalne tylko ze względów grabieżczych, nie będzie za nie doświadczenia ani możliwości rozwoju) polegających na zebraniu drużyny odpowiedniej do danego zadania, po czym wykonaniu go w jak największym stopniu. Do tej pory w grach dominowało założenie - quest wykonany albo nie, chciałbym odejść od tego trendu.

W grach mmo dużo jest graczy niedoświadczonych, takich którzy uczą się wolniej niż "zapaleńcy" z racji, iż moja gra miałaby charakter ściśle drużynowy, polegający na współpracy i wymienianiu zasobów i doświadczeń, każdy bardziej doświadczony gracz miałby możliwość "opieki" nad mniej doświadczonym jednocześnie czerpiąc z tego profity(człowiek - czeladnik, wampir-adept, wilkołak- wilczek). 

Jest oczywiście jeszcze wiele pomysłów które mogłyby uczynić z tego naprawde rewelacyjną grę, mam nadzieje że idea survival mmo będzie się rozwijać, w końcu ile można siekać biedne creepy oraz tłuc monotonne questy.
 

patryk1698
patryk1698 czw., 2012-08-02 21:31

MMORPG+"strzelanki"

Jestem fanem tzw. "strzelanek" i gier MMORPG. Więc pomyślałem, dlaczego by nie połączyć tych dwóch rodzajów gier. W praktyce gracz przenosiłby się do postapokaliptycznego miasta i tam zaczynając od broni, które zadają najmniejsze obrażenia, kolejno zdobywałby nowe rodzaje broni, a także dodatki do nich. Gra oczywiście działa by się w sieci. Gdzie głównym zadaniem naszych bohaterów byłoby wykonywanie zadań, które rozdawaliby bohaterzy poboczni. Cała gra poza tym składałaby się z zadań głównych i pobocznych. Wiadomo również, że cała gra posiadałaby klasy, które miałyby swoje mocne i słabe "strony". Lecz to nie wszystko co wymyśliłem. Pomyślałem sobie dlaczego by nie połączyć FPS-a ze światem fantastyki, mianowicie wymyśliłem grę w której medyk oprócz defibrylatora mógł władać mocami magicznymi, a żołnierz specjalizujący się w ciężkich karabinach maszynowych jest alchemikiem, który tworzy mikstury dla swej drużyny. Każdy żołnierz będzie miał do dyspozycji miecz, którym w razie skończenia amunicji będzie mógł ruszyć do walki. Zapomniałem dodać iż cała gra toczyć się będdzie z widoku pierwszej osoby więc nie jak typowe MMO.

marcin
marcin ndz., 2012-08-05 12:07

ej

@patryk1698:

dobrze by było dodać kody!!! :-P

emwu55
emwu55 pt., 2012-08-03 08:41

Królewna na wysokiej wieży

Chciałabym móc zostać chociaż w wirtualnym świecie i nawet nie na długo taką królewną w wysokiej wieży. Aby przyjeżdżali do mnie ( i po mnie) rycerze w lśniącej zbroi, aby pod oknem śpiewali serenady i wykazywali się męstwem w walce ze smokiem strzegącym tejże wieży. Abym nie musiała brać udziału w dzisiejszym wyścigu szczurów, targać ciężkich siatek z zakupami, prać, sprzątać, gotować, prasować tylko być piękną i uwielbianą. Mąż wprawdzie mówi, że jestem piękna i mnie uwielbia ale nie ma lśniącej zbroi, pięknego rumaka, miecza i nie musi walczyć ze smokiem (no chyba, że ośmieli się mieć inne zdanie niż jego szef).

Protosik
Protosik sob., 2012-08-04 19:20

Ekonomiczny symulator mediów

Grą, w którą chciałbym zagrać jest ekonomiczny symulator mediów. Podczas grania miałbym okazję wcielić się w prezesa przyszłego imperium medialnego, gdzie na początku wybierałbym miasto rozpoczęcia gry, wysokość funduszy na start oraz ilość graczy przeciwko, którym walczyłbym. Następnie za pieniądze trzeba byłoby wynająć odpowiednie lokum, wybrać środek przekazu (np. prasa, telewizja, radio), zatrudnić personel (redaktorów, fotografów, kamerzystów, dziennikarzy itd.) oraz odpowiedni sprzęt. Początkowo działałbym na terenie lokalnym, a wraz z upływem czasu regionalnym, a nawet państwowym. Mógłbym również powiększać swoje przedsiębiorstwo o kolejne środki przekazu. Do wyboru miałbym również tematykę informacji jak np. informatyka, rozrywka, polityka. Ponadto każde miasto losowo otrzymywałoby ranking upodobań jego mieszkańców, co skutkowałoby tym, iż mieszkańcy chętniej czytaliby gazety o grach niż o wiadomościach z kraju, co mogłoby mieć wpływ na decyzje rozwoju firmy. Kolejną opcją byłoby pojawianie się podczas gry event-ów, na miejsce których wysyłałbym reporterów, aby mogli zebrać materiał do wykorzystania. Chciałbym również podkreślić, iż w tej grze nie musiałbym sam pisać artykułów etc. tylko zlecałbym wykonywanie ich pracownikom. Każdemu pracownikowi przypisany byłby obszar, w zakresie, którego ów człowiek mógłby tworzyć reportaże oraz doświadczenie w branży. Wraz z czasem zatrudnienia zdobywałby doświadczenie, co przekładałoby się na jakość pracy. Ciekawym aspektem gry byłoby starzenie się więc zarówno pracownicy odchodziliby na emerytury i trzeba by było zatrudnić nowych oraz sprzęt podlegałby powolnemu niszczeniu, który również co pewien okres trzeba by było wymienić. Celem gry byłby nieustanny rozwój oraz zdominowanie przeciwników pod względem ekonomicznym.

marcin
marcin ndz., 2012-08-05 11:56

super gry

1gra- strategia -przenieśmy się w krwawe czasy za panowaniem króla. chodzi mi o grę w stylu mmorpg.Można by poznawać setki krain,podbijać wioski graczy.Tysiąca
graczy.Setki nowych broni,kasa,rumaki,kilka rodzajów zawodu np: najpierw poszukiwacz przygód,a potem wojownik,łucznik... można tworzyć sojusze,chodzić na misje coś w stylu METINA.można by było porozumiewać się nie za pomocą chaty (czatu) tylko głosem.np:do płyty będą dołączone specialne słuchawki . PS:oby było można robić prawie wszystko_od podniesienia kamienia po całowanie się i (sikanie)

2gra-
(sajęs fikszyn)- w stylu star wars . chodzisz po planetach zabijasz potwory,latasz statkiem  tesz morze być mmorpg i tesz do płyty mogą być dołączone te słuchawki

3gra-symulator zawodów- ot farmera po kosmonaute przyjmujesz zgłoszenia........

JEŚLI CHCECIE ŻEBY TAKIE GRY POWSTAŁY ,LUB PODZIWIACIE MOJĄ WYOBRAŹNIE I TWÓRCZOŚĆ  TO PROSZĘ GŁOSUJCIE NA  MNIE!!! :-P     PS:przepraszam z góry za błędy

marcin
marcin ndz., 2012-08-05 12:04

jeszcze jedna gra

wcielmy się w bearem gryllsem (ber grylsa) z szkoły przetrwania.np samolot zrzuca cie np:na bez ludnej wyspie ,......,... możesz podnieść dosłownie wszystko patyk,kamień ...,zrobić pułapke czy jakoś tak.klikasz na plecak i możesz coś schować. głosujcie na mnie

marcin
marcin wt., 2012-08-07 18:44

fajna

fajna

MacFlay
MacFlay śr., 2012-08-08 09:56

Zaawansowany space sim

Moim marzeniem jest gra która pozwoli wcielić się w pilota statku kosmicznego, ale dość mocno rozbudowana w stosunku do obecnych na rynku produktach tego typu.
Chciałbym mieć możliwość zwiedzania swojego statku (coś w stylu Mrocznego Jastrzębia w Knights of The Old Republic), możliwości jego pilotowania znanego z serii X.
Co do samych pojazdów, duża różnorodność (potężne okręty znane np. z EVE Online), możliwość walki w atmosferze planety/księżyca lub na jej powierzchni (w przypadku gdy obiekt nie posiada atmosfery). Płynne przejście z atmosfery do przestrzeni kosmicznej.
Możliwość opuszczenie statku na powierzchni planety i sterowanie postacią w celu odszukania misji, ładunku itp. (brak walk na powierzchni w czasie sterowania postacią, ma to w końcu być space sim :) ).
Dobry, rozbudowany multiplayer, gdzie każdy może wcielić się w rolę jaka chce, strażnik pokoju, skorumpowany przedsiębiorca czy pirat z dziwnymi zasadami moralnymi :)
Dobry, taktyczny system walki, np. możliwość zwabienia przeciwników w pułapkę grawitacyjną czarnej dziury czy w pobliże gwiazdy i spowodowanie wybuchu supernowy.

sambor5
sambor5 czw., 2012-08-09 18:03

Animal World Zaczynamy

Animal World

Zaczynamy tworząc zwierzaka, który będzie naszą postacią. Wybieramy gatunek, płeć, dostosowujemy jego wygląd. Następnie wybieramy jeden z obszarów na ziemi w którym dany gatunek występuje. Zostanie wygenerowany obszar, na którym będziemy mogli grać. Zaczynamy jako młody przedstawiciel wybranej przez nas rasy. Celem gry jest przetrwanie stworzoną postacią. Jako malec musimy uczyć się od rodziców bądź sami (w zależności od gatunku) podstawowych rzeczy takich jak chodzenie, znajdowanie pokarmu, czyszczenie się czy obrony przed niebezpieczeństwem. Gdy już nauczymy się wszystkiego musimy zadbać o siebie sami. Polować bądź nie dać się upolować, chronić się przed ludźmi, podróżować w stadzie lub w samotności. Na każdą rasę czekać będą różne zagrożenia, wyzwania i zadania. Kluczem do sukcesy będzie właściwa dla nas dieta i zdobywanie doświadczenia. W miarę postępu nasz zwierzak będzie się uczył nowych rzeczy lub rozwijał te już poznane. Stanie się potężnym wojownikiem, któremu żadne zwierzę nie da rady lub mistrzem kamuflażu, który wykryje przeciwnika z daleka. Będzie samotnym podróżnikiem lub przywódcą stada. Osiedli się lub zwiedzi dalekie krainy. Poza własnymi wyborami na naszą postać działać będą inni przedstawiciele naszego gatunku i ich przyzwyczajenia. Kolejnym ważnym etapem będzie znalezienie partnera i wydanie potomstwa, którym należy się opiekować by stało się jeszcze lepsze niż rodzice.

Dzięki dużej ilości gatunków oraz obszarów gra może być bardzo różnorodna a wyważony poziom trudności może zapewnić zabawę przez długi czas.

Po 6 miesiącach może wyjść dodatek "Prehistoria".

waldi
waldi pt., 2012-08-10 10:32

Powrót do starych, dobrych czasów przygodówek

Mi się marzy aby powróciły czasy dobrych przygodówek takich jak Atlantis, Broken Sword czy nawet Hopkins FBI. Te gry miały swój niepowtarzalny klimat i wspaniałą, wciągającą fabułę. To przede wszystkim liczy się w przygodówkach ale dzisiejsze technologie pozwoliłyby na dużo lepsze zróżnicowanie oraz nowe wyzwania np. wyczytywanie intencji z mimiki bohaterów itp. Przygoda zawsze wiąże się z podróżowaniem i w tym aspekcie twórcy mogliby się szczególnie wykazać tworząc przepiękny graficznie świat, który zapierałby dech w piersiach i jego zwiedzanie było by przygodą samą w sobie.

EdgarSteam
EdgarSteam pt., 2012-08-10 14:52

RPG ze zmiennym wygladem swiata

Wszyscy doskonale znamy ten schemat. "Ze snu wyrywa Cie grzmot zwiastujący burzę. Ledwie zdążyłeś otworzyć oczy, a strach już napływa do Twego serca. Piętno, które nosisz na dłoni co dzień przypomina o Twoim losie,a Twoją jedyną winą jest to, że się urodziłeś. Jednak było to złe miejsce i zły czas. Znamię, które weń otrzymałeś stawia cie jako największe zagrożenie znanego świata lub też jego największa szansa. Ścigany przez jednych jak zwierzyna , przez drugich czczony wyżej niż smoki. Przypadek sprawił, że żyjesz i chowasz się wśród śmiertelników- słabych i pomijanych w rozgrywce Wyższych Ras. Jednak to oni stanowią filary tego świata i czekają by ten świat uczynić innym. Kierunek może wskazać im tylko jedna osoba - Ty." Lore , jak każde inne świata Rpg . Elfy , krasnoludy , smoki , jaszczuroludzie , duchy , nieumarli oraz Wyzsze Rasy . To tylko kropla w morzu tego co w tym świecie można spotkać . Od wszechpotężnej magii po dziwaczne urządzenia stworzone przez rasy, których nikt nie jest w stanie spamiętać.

Czym w takim razie ten świat będzie inny od reszty? Czym ta gra miała by błysnąć
wśród innych gier RPG?

Każda Twoja decyzja ma znaczenie. To , czy pomożesz staruszce , czy też nie sprawi czy jej chatka na skraju miasta będzie tam stała , czy też spłonie podpalona przez bandytów. Być może pomoc w dostarczeniu zakrytego ładunku do "umówionego miejsca spotkania" wydawać się może dobrym rozwiązaniem , jednak po powrocie zza morskiej wyprawy okaże się iż to była broń dla bandy buntowników , która doszczętnie spaliła miasto. KAŻDA decyzja ma znaczenie . KAŻDA decyzja może zmienić świat wizualnie. To Ty decydujesz czy las, w którym polowałeś z wieśniakami , nie zostanie wycięty w celu budowy machin oblężniczych. Dbaj o ekonomie miast , a nawet królestw . Im zamożniejsze królestwo tym jego miasta będą piękniejsze , tym lud się będzie bardziej bogacił , tym większe zagrożenie to może na nich sprowadzić.

Gra wprowadzić by miała dynamikę. Budynki, czy też bazy o których mowa w innych RPG'ach że powstają tu po wykonaniu jakiegoś ciągu zadań mogłyby powstać. Moglibyśmy na własne oczy ujrzeć , że nasze decyzje mają sens. Czy by były one dobre czy złe. Czy mielibyśmy niszczyć czy budować . Świat gry byłby zależny od nas, po raz pierwszy...

patryk1698
patryk1698 pt., 2012-08-10 17:08

Wioski

Chciałbym by powstała gra o wioskach jakie istnieją w Afryce. Chodzi mi o to aby we wspomnianej grze można było żyć jak zwykły mieszkaniec afrykańskiej dżungli. można by tam było budować sobie domy, zbierać jedzenie itp. Byłaby to gra z gatunku RPG. Moglibyśmy zostać również wodzem, który  decydował by o terytorium i walkach o to. Można będzie też zostać posiadaczem stada krów którym będziemy mogli się zajmować.

denzelson
denzelson sob., 2012-08-11 15:46

Space MMORPG

Fabuła gry osadzona w świecie STARCRAFT'a. Możliwość wyboru spośród 3 ras i rozwijanie się z podstawowej jednostki do, odpowiedniej dla każdego gracza, postaci docelowej. Np ze zwykłego człowieka-> marins bądź ghost. Oczywiście to samo tyczyłoby się kosmitów z SC :D

Verrier
Verrier sob., 2012-08-25 00:06

strzelanka albo przygodówka

hmm brakuje mi gry opartej w realiach 2 wojny swiatowej albo pierwszej, mielibyśmy sie wcielić w postać snajpera który pod koniec wojny byłby coś w rodzaju postaci epickiej i legendarnej

druga opcja to lineage3 ;D czekam i czekam :D a i age of empires 4 ;D 

także gra oparta na znanym Anime Bleach, rozbudowana w stylu skyrima albo devilmycry 

Verrier
Verrier sob., 2012-08-25 00:14

Piraci

@Verrier:

zapomniałem dopisac, brakuje mi gry o piratach, polaczenie piratow z karaibów, sea dogs, cutroaths itp grywalnosc ala skyrim/wiedzmin itp z duza iloscia przygód piratów statków, zeby to była taka rozgrywka zeby mozna bylo wybrac w którym kierunku isc, być piratem albo kolonistą hiszpanskim, osadnikiem itp.

Polecamy