GRID Autosport: Szczegóły polskiego wydania

GRID Autosport

W GRID Autosport mamy dostać najbardziej realistyczny model jazdy w historii serii

W tym przypadku najważniejsza jest odpowiedź na pytanie o polską wersję językową gry GRID Autosport. Taka będzie na wszystkich platformach. I nie będą to napisy, a dubbing. czyli tak samo, jak w poprzedniczce.
Pierwsze oficjalne informacje o grze GRID Autosport pojawiły się dziś rano. Teraz mamy szczegóły dotyczące wydania gry w Polsce.
Choć zmienił się wydawca (GRID wydawał CD Projekt, GRID Autosport wyda Cenega Poland), to sposób polonizacji będzie ten sam: dubbing. Na PC, PlayStation 3 i Xbox 360, czyli na wszystkich platformach, na których ukaże się gra.
Dla reagujących alergicznie na sformułowanie "polski dubbing" jest też dobra wiadomość: do wyboru będzie oryginalna, angielska wersja językowa. Premiera: 27 czerwca.

Przy okazji poznaliśmy też więcej informacji na temat samej gry. W trybie kariery czeka na nas sporo wyścigów. W różnych autach, w różnych klasach, na różnych torach. Będą samochody turystyczne, GT, prototypy, bolidy jednomiejscowe, pojazdy  modyfikowane, drift, itad. Czyli mniej więcej to, co w GRID 2, tylko więcej -  ponad 100 tras w 22 lokacjach. Do tego trzeba będzie zająć się też własnym zespołem i pozyskiwać sponsorów (a ten aspekt w poprzedniczce był potraktowany po macoszemu).

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami powróci widok z kokpitu. Nad modelem jazdy - który ma być najbardziej realistyczny w całej serii -  oprócz twórców ze studia Codemasters mają czuwać zawodowi kierowcy wyścigowi i eksperci z magazynu AUTOSPORT.

- Projektując GRID Autosport chcieliśmy skupić się przede wszystkim na wyścigach. Usunęliśmy wszystko, co nie wpływa na rywalizację na torze i wybraliśmy samochody i trasy, które zapewniają graczom odmienne wrażenia z wyścigów - mówi James Nicholls, główny projektant gry GRID Autosport. - Różnorodność jest dla nas kluczowa. Mamy tu pięć bardzo różnych rodzajów wyścigów. To nie jest gra, w której każdy wyścig jest taki sam, a zmieniają się tylko samochody i trasy. W GRID Autosport trzeba dostosować taktykę i nauczyć się różnych technik, aby odnieść sukces w każdej dyscyplinie. Każdy samochód posiada własną osobowość, a sztuczna inteligencja za każdym razem reaguje inaczej, nie tylko w zależności od naszego stylu jazdy, ale też w zależności od stylu zawodów, w których uczestniczymy. Koniecznie chcieliśmy zaznaczyć różnicę, na przykład pomiędzy wyścigami samochodów turystycznych a wyścigami otwartych bolidów.

Nie zabraknie oczywiście rozgrywek sieciowych skupionych wokół RaceNet. Co tydzień mają być dodawane nowe wyzwania, wprowadzone zostaną także nowe kluby wyścigowe RaceNet, które mają rywalizować ze sobą w pojedynkach klanowych. A do tego tryby imprezy, demolki i rywalizacji na dzielonym ekranie.

GRID Autosport

Zdjęcia

  • GRID Autosport
  • GRID Autosport
  • GRID Autosport
  • GRID Autosport
  • GRID Autosport
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać