Dying Light: Twórca parkouru pomaga przy grze (wideo)

Dying Light

David Belle - człowiek, który stworzył parkour, a teraz pomógł go przenieść do gry Dying Light.

Jeżeli jednym z najważniejszych elementów gry ma być parkour, to kogo najlepiej poprosić o pomoc? Człowieka, który to wszystko wymyślił. I tak właśnie zrobili ludzie odpowiedzialni za grę Dying Light.
David Belle to aktor (znany przede wszystkim z 13 Dzielnicy), koordynator kaskaderów i twórca parkouru. A ostatnio sporo czasu poświęcił na współpracę z polskim studiem Techland, twórcami gry Dying Light.

W tej grze parkour odgrywa niezwykle ważną rolę. To w końcu w ten sposób będziemy przed zombie uciekać, zombie gonić i po prostu poruszać się po fikcyjnym mieście Harran, w którym rozgrywa się akcja Dying Light.
- Moim zdaniem parkour to sztuka ucieczki i pościgu - tłumaczy Belle i nie sposób zauważyć, że taka definicja doskonale pasuje do gry. Belle wspólnie z grupą traucerów proponował jej twórcom różne ruchy i techniki, a także oceniał to, co Techland stworzył. - Podoba mi się, jak Dying Light przedstawia parkour. Wszystko jest autentyczne: ruch, analiza otoczenia, płynność biegu - wylicza Belle w filmie traktującym o jego pracy nad grą.

- Wpływ Davida pomógł nam wynieść system parkour na poziom, na którym jest on jednocześnie autentyczny i intuicyjny, a do tego doskonale sprawdza się w grze - dodaje Adrian Ciszewski z Techlandu.

Efekty tej współpracy poznamy już nie długo - w końcu Dying Light do sprzedaży trafi już 30 stycznia (na PC, PlayStation 4 i Xbox One).
Jej przedsmak daje zaś film David Belle & Dying Light - Zombie Parkour:


Dowiedz się więcej o grze Dying Light

Zdjęcia

  • Dying Light
Komentarze
szostak21
szostak21 pt., 2015-01-30 13:34

trochę już pograłem

i muszę przyznac, że ten parkour wyszedł im świetnie. Juz tylko dzięki temu gra jest sporo lepsza od Dead Island