Dying Light: Jak gonić zombie. Albo przed nimi uciekać (wideo)

Dying Light

System Natural Movement ma być jednym z filarów gry Dying Light

I jedno, i drugie ma wyglądać rewelacyjnie za sprawą specjalnego systemu zaprojektowanego przez twórców gry Dying Light. Ma być niezwykle naturalnie i bardzo widowiskowo.
Twórcy to polskie studio Techland, które temat zombie przerobiło już w Dead Island i Dead Island Riptide. W ich nowej grze chodzi w sumie o to samo (walka z zombie), ale w szczegółach różnic jest bardzo dużo.

Dying Light to action survival horror, w której wydarzenia ukazane są z perspektywy pierwszej osoby. Akcja toczy się w mieście Harran. W dzień badamy okolice, zdobywamy zapasy, pracujemy nad modyfikacjami broni i nieco mniej przejmujemy się zombiakami. Te za dnia są szczególnie ospałe i na dodatek ich liczebność spada.
Nocą sytuacja się zmienia. Zombie jest więcej, na łowy wychodzą groźniejsze odmiany, a wszystkie są agresywniejsze. Nocą częściej będziemy przed nimi uciekać niż je gonić.

A w obu przypadkach niezwykle ważny system Natural Movement. Twórcy uważają go za jeden z filarów gry i poświęcili mu najnowszy materiał. Cały system został zaprojektowany przez Techland, a jego cel jest właściwie jeden: umożliwić graczowi poruszanie się w wirtualnym świecie z niespotykaną dotąd swobodą łącząc przy okazji parkour z walką:



Dowiedz się więcej o grze Dying Light 

Zdjęcia

  • Dying Light
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać