Divinity Original Sin II: Gra robi się coraz większa

Divinity Original Sin II

Szkice koncepcyjne do gry Divinity Original Sin II

Fot. Larian Studios

Na kontynuację twórcy potrzebowali pół miliona dolarów. Zebrano je w kilkanaście godzin. Teraz na koncie mają już blisko 1 300 000 dolarów, a do końca zbiórki na Divinity Original Sin II zostały jeszcze 23 dni.
Gra Divinity: Original Sin (Grzech Pierworodny) została sfinansowana za pomocą zbiórki na kickstarterze i okazała się być jedną z najlepszych produkcji minionego roku udanie łącząc klasyczną rozgrywkę w rzucie izometrycznym z nowymi pomysłami ludzi z Larian Studios.

Jeszcze w tym roku pojawi się mocno przebudowana wersja, czyli Divinity: Original Sin. Enhanced Edition (na PlayStation 4 i Xbox One. A także na PC - dla posiadaczy wersji podstawowej za darmo).

A tymczasem w najlepsze trwa zbiórka funduszy na część drugą. Pierwszy próg został ustalony na pół miliona dolarów, ale ta suma została zebrana błyskawicznie.

Szybko pojawiły się dodatkowe cele. Na chwilę obecną twórcy zgromadzili już 1 275 051 dolarów.
Co to oznacza dla zawartości gry?

Przekroczenie progu 700 000 dolarów to specjalny tryb Strategist. 850 000: możliwość wyboru drzewka umiejętności. Milion dolarów: dodanie umiejętności charakterystycznych dla danej rasy.

Właśnie przekroczony próg 1 200 000 oznacza, że w grze pojawi się rasa Nieumarłych. 1 350 000 to drugie drzewko umiejętności do wyboru. A zebranie półtora miliona dolarów oznacza dodanie do gry Hall of Echoes.

Szczegóły i samą zbiórkę znajdziecie TUTAJ.

Zdjęcia

  • Divinity Original Sin II
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać