Civilization VI: Samuraj i Boski Wiatr (wideo)

Civilization VI

Premiera gry Civilization VI została zaplanowana na 21 października

Fot. Firaxis Games

Twórcy gry Civilization VI tym razem prezentują najważniejsze informacje o cywilizacji japońskiej, która do boju pośle samurajów, a przewagę technologiczną zyska za sprawą Fabryki Elektroniki.
Na czele Japonii w grze Sid Meier's Civilization VI stanie Tokimune Hōjō, który w drugiej połowie 13 wieku odparł dwa najazdy mongolskie.

Czym japońska cywilizacja będzie się charakteryzowała w grze?
Przede wszystkim zdolnością Restauracja Meiji, która pozwala na niezwykle gęsta zabudowę miast, co z jednej strony przyniesie premier za sąsiadujące ze sobą dzielnice, a z drugiej: pozwoli na lepszy rozwój na trudnym, wyspiarskim terenie.

Japońskie wojska będą zaś korzystać z Boskiego Wiatru.
Ta zdolność wojskom lądowym daje bonusy do walki na wybrzeżu, a jednostkom morskim: na płytkich wodach.

Każda z cywilizacji w grze będzie dysponować unikalną jednostką. W przypadku Japonii będzie to oczywiście samuraj. Ta jednostka nie będzie tracić siły odnosząc rany.

Wreszcie tylko Japonia będzie mogła wybudować Fabrykę Elektroniki (którą w jej przypadku zastąpi zwykłe fabryki) z dodatkowymi premiami do produkcji i kultury nie tylko w mieście, w którym ją postawimy, ale też dla okolicznych miast.


A przy okazji: studio Firaxis Games potwierdziło, że tytułowy utwór do Civilization VI skomponuje Christopher Tin, autor utworu Baba Yetu z gry Civilization IV. 

Zdjęcia

  • Civilization VI
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać