Civilization VI: Koniec robotników i brytyjskie jednostki specjalne (wideo)

Civilization VI

Premiera gry Civilization VI została zaplanowana na 21 października

Fot. Firaxis Games

W grze Civilization VI nie będzie już robotników. Zastąpią ich budowniczowie, których będziemy mogli użyć zazwyczaj tylko trzy razy.
Twórcy gry Sid Meier's Civilization VI ze studia Firaxis Games zaprezentowali kilka istotnych informacji o swojej nowej grze.

Do tej pory każda rozgrywka w Civilization - po założeniu miasta i wybraniu pierwszych badań - rozpoczynała się od "wyprodukowania" robotników. To ta jednostka odpowiadała za budowę ulepszeń na kolejnych polach.

Teraz to się zmieni. Zamiast robotników będą budowniczowie z określoną liczbą użyć (zazwyczaj do trzech). To oznacza, że będziemy mogli zbudować na przykład kopalnię i dwie farmy. A potem ponownie trzeba będzie rekrutować budowniczych.

Co w zamian? Nie będziemy musieli czekać kilku-kilkunastu tur na wybudowanie tej kopalni czy farmy; zostaną one wzniesione natychmiast.
W połączeniu z nowym sposobem budowania miast ma to uatrakcyjnić rozgrywkę i zwiększyć rolę planowania:

 
Kolejny materiał prezentuje angielską cywilizację z królową Wiktorią na czele. Specjalną zdolnością będzie tu Muzeum Brytyjskie - muzea archeologiczne będą miały dodatkowe miejsca na artefakty, a każde muzeum będzie produkować więcej archeologów.

Tradycyjnie każda cywilizacja będzie miała też swoje unikalne jednostki. W tym przypadku będzie to wilk morski (jednostka morska lepsza od standardowych i mogąca zdobywać inne okręty) oraz czerwone kurtki (piechota z bonusem do walki na obcym kontynencie i nie tracąca punktów ruchu na wyokrętowanie).

Do tego dochodzi specjalna dzielnica w porcie: wybudowane tu jednostki dostają dodatkowe punkty ruchu. Do tego premia złota z portów na innym kontynencie i punkty wielkich admirałów.
Wszystko razem wygląda tak:

 

Zdjęcia

  • Civilization VI
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać