Alien Rage: Jak wygląda gra w akcji? (wideo)

Alien Rage

Jezeli Alien Rage będzie choć w połowie tak udane jak inna polska gra utrzymana w podobnym stylu, czyli Hard Reset, to już będzie dobrze.

Pomysł na grę Alien Rage jest banalnie prosty: bierzemy kilka wielkich spluw, dodajemy masę przeciwników, a całość łączymy w stylu, który ma graczom przypomnieć czasy Quake’a. Na jakim etapie jest realizacja tych pomysłów?
Na razie trudno o głębszą analizę dokonań polskiego studia CI Games, znanego na przykład z gry Sniper: Ghost Warrior 2. Ale to po mału się zmienia. Był już zwiastun i kilka obrazków z gry. Teraz, z okazji targów gamescom 2013 twórcy prezentują nam gameplay trailer swojej produkcji (a na samych targach będzie dostępne grywalne demo gry):



Jak widać, cała taktyka sprowadza się do dwóch rzeczy:
A. nieustannego naciskania na spust
B. nieustannego zmieniania miejsca

Nie da się narzekać na tempo akcji. W całej grze ma być 14 poziomów i 21 rodzajów przeciwników. Sztuczna Inteligencja ma posiadać bliżej jeszcze niesprecyzowany tryb adrenaline rush, który – jak czytamy w informacji prasowej – przetestuje umiejętności biegania i strzelania gracza.
A czym będziemy strzelać?
Do wyboru ma być 10 broni, każda z dwoma unikalnymi trybami strzelania.

Gra działa na silniku graficznym Unreal Engine 3, a premierę – w dystrybucji cyfrowej – na PC, PlayStation 3 i Xbox 360 zaplanowano na jesień tego roku.

Zdjęcia

  • Alien Rage
Komentarze Zaloguj się lub utwórz konto, by odpowiadać