Cryengine: Nowe możliwości i nowe efekty (wideo)

Cryengine
Physically Based Rendering, 3D HDR Lens Flares i Screen Space Directional Occlusion. Brzmi tajemniczo, ale efekty widać od razu, bo studio Crytek chwali się możliwościami swojego silnika graficznego Cryengine.
Crytek, czyli autorzy serii Crysis, podczas Game Developers Conference w San Francisco postanowili zademonstrować pełnię możliwości silnika graficznego Cryengine.

Pierwszy materiał to Cryengine w kilkunastu grach. Tak już obecnych na rynku (jak Evolve) czy będących dopiero w fazie produkcji (jak na przykład Kingdom Come : Deliverance):


Drugie wideo prezentuje zaś szereg efektów, takich jak Physically Based Rendering, 3D HDR Lens Flares czy Real-Time Local Reflections:


W ujęciu statycznym wygląda to natomiast tak:

Cryengine
Cryengine
Cryengine
Cryengine
Cryengine
Cryengine

Zdjęcia

  • Cryengine
Komentarze
styx
styx czw., 2015-03-05 00:14

The Future of Technology

Ależ to pięknie wygląda! Cryengine zawsze wyznaczał nowe standardy. Już pierwsza część Crysisa zmiażdżyła konkurencję i powaliła tysiące graczy na kolana. No nic...czekam na zapowiedź Crysisa 4 :)